Annem diye demiyorum ama.. :))



Annem diye demiyorum ama pek marifetlidir hatun :)

hiç önünde örnek yokken üretiverir kafasından birşeyler


İşte bu pike takımı da arkadaşlarının kermes için ricada bulunmaları sonucu ortaya çıkmış bir harikaa




Bayıldım resmen. ütülemesine fırsat vermeden serdim kardeşimin yatağına çektim hemen fotoğrafını



Baya bi buruşukmuş hakkaten şimdi farkediyorum :) ama olsun yine de güzel.


Bloğa yazmadan da geçemedim. ileride bakınca hatırliyim de bir gün bizim de bebeğimize yapsın diye modeli olsun elimde dimi :)




hem belki bu internet aleminden müşterisi çıkar annemin belli mi olur :))))
siparişlere yetişemezmiş annoşum hahaha :)))


ellerine sağlık annecim muck.

Yorumlar

  1. Bu harika bişi... siparişleri sen mi alıyosun cicim ?

    YanıtlaSil
  2. hahayyt çıktı bile müşteri :)))

    irtibat numarasını yazıyorum hemen maille

    YanıtlaSil
  3. bence bunu benim annem yaptı diye bağıra bağıra söyle. Bayıldım bu morcivertli takıma. Sorması ayıp:))) kaça mal oldu, yada kaça yapıyor...

    YanıtlaSil
  4. Şu işlerden hiç anlamıyorum, anlayanlara hayranım. Çok güzel olmuş, annenin ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. KİANA canm sabah sabah arayıp sordum anneme o pike takımı kaça satıldı diye :) uyku sersemi 100tl diye bir ses çıktı sanki ağzından :))

    Derya, aynen bende hiiç anlamam onun için bizim aileden böle şeyler yapam birileri çıkınca ağzım açık kalıyorum. ben niye çekmemişim bu insanlara bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. kiz annene bi blog ac sen bukadar marifetle..

    hemen alirim albüme zorla getiririm bu yaptiklariyla..:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar