Allah Bella'nı vermesin!



Nerden buldular seni a be kızım bella. ya da sen bu adamları nerden buldun mu demeliyim çünkü bu karmakarışık canavar mı kahraman mı ne olduğu belli olmayan şeylerin şehrine sen geldin.
Adamlar güllük gülistanlık yaşıyormuş bu kız gelmeden kız geldi çarşı karıştı.

Serinin tüm kitaplarını hem okurum hem sinir olurum mantığıyla okuduğum yetmiyormuş gibi şimdi de her çıkan alacakaranlık serisi filmine gitmekten kendimi alamıyorum ama yine de
Bella sana sinir oluyorum :)
yalnız da değilim bir çok yerde bella ya saydıranları okuyorum :))

bu nedir kardeşim ya saf bakışlı sakar bi bela kızın herkes peşinde. biri diyo ben seni korurum diğeri diyo yok ben daha çok korurum. saf diyemio bi çekilin yahu ben kendimi korurum. yoook hoşuna gitti onun gelen ilgi..

adamların başı beladan da bella dan da kurtulamıo
bella bu sözüm sana. "Bela nı da al git."
çocukları rahat bırak.
Yukarıdaki video da bella edwarda soruyo "neden senin gibi olmama karşısın?" niye karşı olacak anlamıomusun kızım bu ölümlü halinle bile okudun adamların canına adam senin ölümsüz olan haline nasıl katlansın kibarca git demek istio işte sen anlamıyorsun :))

hayır kızı kıskandığım felan da yok tamam mı :)

Alice yavrum favorimsin :))

Yorumlar

  1. bende tam kitabı okuyordum.Bebişini gördü bella:):):) komik gelmeye başladı.Amma hayal gücü varmış yazarın:):):)

    YanıtlaSil
  2. yaa dimi. sorma komik yerleri çok da yine de okutuyo işte meret :)

    YanıtlaSil
  3. :))))) şşt! ne bela okuosun elin adamına :P

    YanıtlaSil
  4. :D Katılıyorum. Bella belasını geç, bi de Kristen Stewart faktörü var. Kız bariz rol yapamıyo ya, bu kadar mı olur?

    İlk kitap güzeldi ama sonradan bozdu. Yine de zorla sonuna kadar okudum, deli miydim neydim? :D

    YanıtlaSil
  5. haha :) aynen Derya bende sonuna kadar okudum diyorum ya hala daha filmlerine de gidiyorum :)) bi yanım izle diyo bi yanımda üff aptallar diyo :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar