uyku(sus) apartman sakinleri

Uyuyamadım dün gece.
zaten bir çıt sesine uyanıyorum. üst komşum saolsn uyutmadı saat bilmem kaça kadar.
komşucum keşke buralarda biyerlerde olsan da okusan yazdıklarımı zira ben gelip sana tek bi laf edemiyorum. kuduruyorum.
ablacım tembellik etmesen de bulaşıklarını vakitlice yıkasan diyorum hani. tam yatıyorum gece şırıl şırıl tangır tungur.. sanki benim mutfağımda iş yapıyorsun.
tamam muhtemelen müteahhitimizde de bi bozukluk var yatak odasına o kadar su sesi nasıl gelir sormak lazım kendisine ammaa...
neyse ablacm sen muhtemelen çalışmıyorsun bak biz sabah 6 da kalkıp işe gidiyoruz.üşenme de kalk vakitlice yıka bulaşığını. al duşunu. bizi de rahat bırak plsss :(

yan komşumuzdan her daim gelen kemençe sesi ve kara lahana kokusu ayrı bir yazı konusu...

Yorumlar

Popüler Yayınlar