Sondan sonra..?


Dün Kadıköyden geçerken bi tiyatro afişi gördüm
Sondan Sonra.

Emre Kınay oynuyormuş diğer oyuncunun adını bilmiyorum. İlgimi çekti ismi. nasıl bişey ki acaba?

Sondan sonrası hep merak konusudur. Hep ilgimi çekmiştir zaten.
İzlediğim filmlerde, okuduğum kitaplarda, küçücük bir hikayede bile. Son benim için bitiş değildir. Tatmin etmez hiçbirzaman. Daha da fazla merak etmeye başlarım.

Öyle değil mi ama
Mesela bir filmde kız ile oğlan büyük zorluklar yaşarlar. Kızın abisi engel olur mesela aşklarına (muhtemelen bir türk filmi bu) filmin sonunda kavuşurlar sarılırlar kucaklaşırlar film biter.

Eee sonra ne olur benim merakım o zaman başlar. Evlenirler mi acaba. yoksa kızı elde ettiği için çocuğun hevesi geçer mi? bilemiyoruz tabi çünkü,
film bitti :)

Ya da bir kitapta adam aldatır. Kadın ayrılır. Adam pişman olur. Kadın adamı süründürür. Sonunda barışırlar romantik romantik. kitap biter. eee sonra? o adam huyundan vaz geçer mi? Aldatmıştır kesin bir daha. Kadın ne yapacak bu sefer? Vurmuştur belki adamı :) bunuda bilemiyoruz tabi çünkü,
kitap bitti :)

Bir hikaye okuruz. Çocuk birsürü hata yapar, annesini hor görür. Anne ağlar sızlar, dua eder. Sonra çocuğun başına kötü olaylar gelir. aklı da başına gelir. Özür diler anacığından barışırlar.
Hayatlarına mutlu mesud devam ederler diye biter hikayenin sonu. Gerçekmidir acaba? neler olmuş sonrasında bilemeyiz çünkü,
  hikaye bitti :)   

 
Amma uzattım :) neyse ben şimdi yazıyı bitirip işlerimin başına dönerim.
Dönermiyim acaba? yoksa bi kahve alıp içer miyim? bilemezsiniz çünkü
yazı bitti :)


Yorumlar

  1. Ben de film bittikten sonra olanları merak edenlerdenim. Herşeyin güllük gülistanlık devam etmeyeceğini deneyimlerimiz sayesinde bildiğimize göre, filmleri en güzel karede bitirmekle akıllılık ediyorlar sanırım. Kötü bitirenlere zaten bir şeycikler demiyorum! :P

    YanıtlaSil
  2. Her son bir başlangıçtır aslında ve yeni başlangıçlar için sonlara ihtiyaç vardır.Bazen bitirmek gerekir bazı şeyleri:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar