sebzelerimizi balkondan toplamaya karar verdik :)


Sonunda fotoğraf ekleyebildim. Sanılmasın ki düzeldi blog da öyle yükledi. Yoookk. ben kendi çapımda çözümler ürettim. illaki koyacağm bu fotoğrafları dedim. çünkü bu aralar en hevesli yaptığım işti aşşağıdaki olay :)
 canım eşim toprakla uğraşmayı ekmeyi biçmeyi çok sever. benim de gaz vermemle bir akşam dışarı çıktığında eve eli kolu dolu geldi. saksılar topraklar herşey hazır :)
minicim bir balkonumuz var aslında. hiç manzaramızda yok. etrafımız apartman dolu:(  biz gecenin bir vakti ekecek sebzemizde halihazırda yokken taktık saksıları demire doldurduk topraklarını :)
ertesi gün eminönüne gittik öğlen arasında. başka bişey için beni eminönüne götür desem götürmez kocacm da bunun için koşa koşa gitti valla :)

bunlar tatlı sivri biberlerimiz.



vee minik çileklerimiz. bikaç tane küçük çıkmış bile ablaları oyy oy
dün eve gider gitmez balkona koştuk elimizde fideler tohumlar :) üstümüzü bile değiştirmedik. şimdi bakarken fotoğraflara çok komik geldi takım elbise ile bahçe işi yapan kocacım :))) gören komşularda gülmüştür muhtemelen


bunlar çeri domateslerimiz. en çok bunun için heyecanlanıyorum. diğerlerine göre çıkması biraz zor ve ben çok severim kendilerini


adamdaki hevese de bakın yahu :) tüü tüü maşaallah



fidelerimizin yanında bir de tohum aldık bunlar da onlar nane ve marul. çimlenmesini bekliyoruz :)




bu iş bizi çok heyecanlandırdı. uyanır uyanmaz ikimiz de balkona gidip bi değişiklik varmı diye baktık. yoktu tabiki :)) şimdi de işte son saatlerimiz. bi gelişme varmıdır acaba :)
bahçeli bi evde veya köyde oturanlar güler belki bu halimize ama napak bizde istanbulun göbeğinde anca böle şeylerle mutlu oluyoruz işte :)

Yorumlar

  1. Çileklerden reçel yapabilsen mesela...
    Domates ve maroldan salata mesela...
    Biberleri kızartsan mesela...
    Bu tip durumlarda beni çağırsan mesela...
    Ne dersin hoş olmaz mı:))))

    YanıtlaSil
  2. :))) daha dur hem kendini heveslendirme hem beni. çıkacak mı o domatesler biberler belli değil. ama olurlarsa ilk mahsülden getiricem sana emin ol :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar