Özgür haftasonu ve Polonezköy

                 Haftasonu havanın harika olması,
                İçimin bahardan kıpır kıpır olması
                Ve bir süredir haftasonları misafir ile dolan evimizin
                Bu sefer kocacım ve benden ibaret olması
                   Kendimizi özgür hissetmemiz ve deli dolu gezmemin sebepleri oluverdi :)
          Cumartesi kocacımın da açıköğretim sınavına gitmesini bahane bilen ben arkadaşımla
           buluştum.biraz çarşıları dolaştık dertleştik mağazalara bakıp içimizi açalım dedik:)
    uzun süredir canım ıslak hamburger istiyordu. aslında kahvaltı gibi bişeyler yeriz diye düşünsek de
               ıslak hamburger ile kahvaltı yaptık :)
    Vitrinler açık pembeli, beyazlı kıyafetler ile doluydu sanırım bu yaz onlar moda olacak.
                    bende açık pembe bir ayakkabı beğendim
                    ama beyaz bir çanta aldım neye niyet neye kısmet :)

shoetek adresinde de var bu cicilerin devamı.



Pazar günü aslında düşüncemiz emirgana lale festivaline gitmekti ama kocacımın "oraya gidene kadar akşam olur bu trafikte" bahanesiyle bizde rotamızı Polonezköy'e çevirdik.


yukarıdaki fotoğraf bize ait değil aslında böyle bir yer de görmedik :) ama o bizim cahilliğimizden ilk gidişimiz di polonezköye. çok güzel yerler. İstanbulun içinde böyle yerler olması mutlu ediyor beni. Ormanın içinde.
Merkezde güzel oteller pansiyonlar var


Mesela burası o pansiyonlardan biri.
Bizim evimiz zaten yarım saatlik mesafede olduğu için kalmayı düşünmedik ama haftasonunu geçirmek için harika bir yer.




Bir de mangal keyfi yaptık kocacımla. kendin pişir kendin ye tarzı yerler var bi dolu. aslında benim gözüm her birinin yanında hamak bulunan çardaklarda kaldı ama oralar çoktan kapılmıştı başkaları tarafından :)
tam çocuk çoluk gidilecek bir yer bırak çocukları koşsun oynasın. ileride birgün çocuğumuz olunca da geliriz dedi kocacım ama ben herzamanki gibi daha hesapta bile olmayan çocuk için endişelendim ya düşerse ya dereye giderse falan filan. limon sıktım yani hayallere :)

Nihayetinde, "çayır çimen geze geze oooo"  keyfinde bir haftasonu geçirdik :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar