laleli haftasonu

Haftasonu hem yıldız parkına gittim toplantıya. (bi güzel dolaştım toplantı başlayana kadar tek başıma yürüyüş yaptım.) toplantıdan sonra da kocacmla emirgana gittik. Felaket bir trafiğin sonunda güzellikler bizi bekliyordu


 kocacm böyle güzel fotoğraf çekebildiğin için seni tebrik ediyorum. keşke biraz da makineyi bana bıraksan :)))






bunlar da kocacmdan makineyi kapıp hızla çektiğim fotoğraflar :) ne kadar olduysa artık.
"aşkım bi ver bak makineyi hemen geri vericem" diyip de vermeyen kocama gelsin bu fotolar :)))


hepsini kucaklayasım geldi lalelerin :)


bu da emirgandan bir manzara fotoğrafı ben mi çekmiştim kocam mı çekmişti bilemem ben kendi imzamı attım altına benim oldu :)) ne önemi var dimi şekerim denklanşöle kimin bastığının :))



bu çiçekler bana baharın geldiğini anlatıyor. içimi sevgiyle dolduruyor :)



işte böyle. neticede haftasonunun başı bizim için güzel başlamasa da mutlu sonla bitti :)

üç tane film izledik haftasonu. birini ben tek başıma izledim hepsi hakkında yorumlarımı yazıcam :) soona

Yorumlar

Popüler Yayınlar