hem korkarım hem gezerim

Cumartesi günü çıkacağımız yolculuk için hazırlık yaptım.
Nasıl mı? Yeni kalın bir kitap aldım. mp3 ümü bol bol sakin birazcık da hareketli parçalarla doldurdum.
Dergi için yazmam gereken bi dolu yazı olduğundan bir de ajandamı ve kalemimi hazırladım şimdiden.

Arabayla yolculuk ederken korktuğumdan bahsetmişmiydim?

 Yok yok bahsetmemiştim.
Korkuyormuyum ki?
 Yookk canımm...
Sıkı sıkı kemerimi takmak (kemer nasıl sıkı sıkı takılır ki?), kapının kolunu kıracak ölçüde tutmak, ve yer yer hatta sık sık kocaya "hiii! ayyy! uyy! kırmızı yandı. yandan araba geçiyo, arkada kamyon var." diye vıdıklanmak (sanki koca görmüyor arkadan kamyon geldiğini!) korkmak sayılmaz yani bunlar dimi :)
işte böyle tırs tırs yolculuk yapıyorum. bunu aza indirmek için de yanıma ıvız zıvır topluyorum. bazen bilgisayarı alıyorum. maksat koca rahatsız olmasın :))



Bu kitabı da yolculukta okumak için aldım daha cumartesiye var. başladım kitaba. beğendim mi? cıxx. yani ümidim ilerleyen sayfaların iyi olması. dili güzel gelmedi bana ya da çeviren güzel çevirememiş.
en son ejderha dövmeli kız ı okumuştum


onun anlatımı çok güzeldi. belki de onun gibi bekledim ben bu kitabı.

Okurken bazen kitaptaki baş kahramana şöööleee gerilip gerilip bitane çakasım gelio :)))
ilerleyen sayfalarda başkahramana daha ısınmam ümidiyleee :)

Yorumlar

  1. Ejderha Dövmeli kızdan o kadar övgüyle bahsediyosun ki ne zamandır (sanal alemde konuşulmadan önce bazı şeyleri duyabiliyorum ben,öyle gizli güçlerim var:)) okumak isticem nerdeyse... okusam mı?

    YanıtlaSil
  2. okusan bence :) belki TARZIN değildir ama :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar