Görev İnsanıyız Kardeşim!..

Canımız çıktı haftasonu.
Öyle yorulduk kiiii...
Ne zorumuz vardı acep?
Çünkü bize dediler ki hadi kız istemeye gidicez teee Amasya ya
İyi dedik gittik
E be kardeşim (burda kardeşim ben ve kocem oluyoruz)
Gitmişken kalsana biyerlerde azcık geze geze gitsene
Yook ama
Bize git kızı iste dön dediler
:)
Hiçbitarafa bakmadan doğruca gittik
İstedik
Döndük
Aynı gün hemde
Onca yol



Kocamın yaptıklarını da unutmadımm
Ne mi yaptı?
Şöyle ki
Ben arka koltukta sevgili kayınvalidem ve sevgili görümcemle otururken
Bilmem kaç defa "Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar annesinin bir tanesini hor görmesinler" dinletti bize.
Maksat uyuzluk olsun işte. Seviyo benim kocam böyle şeyleri.
Ağlayasım geldi sonlara doğru. şarkıdan mı? şarkı bahane. çok yoruldumm..

Neyse istediğimiz kızı verdiler aşrı aşrı tepelere...
Daha da olsa gitmem dedim o kadar yolu.
Pufff!

not: Alakasız fotoğraflar elimizde yolculukta çekilen hiiç foto olmadığından blogcağız fotoğrafsız kalmasın diye şincik çekilip konulmuştur

Yorumlar

  1. cnm benim hadi hayırlısı olsun inş .. keşke azıcık da gezseymişsiniz ya o kadar yolu git bişi yapmadan geri dön cidden insan sinir olur yani ..

    bu arada hayırlı işler cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben bugün blogda bi amasya elması fotosu görürüm, öğlen arasıda ikram ettiğin elmalardan yerim diye düşünüyordum, hayalim kırıldı şahsen:S

    YanıtlaSil
  3. aaaa bu ne ya bi diyor ki 2 yorum var sonra bi bakıyorum 0 yorum var dalga mı geçiosun blog sen benle.
    neyse onaylarken gördüm yorumların sahibelerini :)

    aklımın iplerini saldım; elma göremedik ya markete falan da girmedik hiç misafirlikte bile ikram etmediler :))

    berra; bende diyorum keşke gezseydik die. ama vallahi yollarda da hiç gezilecek durulacak biryer yoktu. çorak yerlerden geçtik çoğunlukla. hoşnut kalmadığım bir yolculuk oldu neticede :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar