filmkolik...


haftasonu izlediğim filmlerden ilki  HANCOCK  izlediğimiz demiyorum çünkü kocacm toplantıdayken izledim tek başıma. çok yeni bir film değil aslında ama uzun zamandır evde durup duruyordu bende izleyeyim dedim. çok da iyi ettim. sarhoş kaba bir süper kahramanın hikayesi ama çok güzel :)) burda oturup uzun uzun filmi anlatasım var :) komik yerleri de var filmin hüzünlü yerleri de. ama ben koskoca filmde üzülecek yerler de varken gittim ayrıntılara takılıp ağladım. neymiş o yer? bi adamın karısı doğum yaparken ölmüşşş :((



haftasonu kocacmla izlediğimiz ilk benim izlediğim ikinci film :) aşkın yaşı yok diye çevirmişler filmi. kocası tarafından aldatılan iki çocuklu bir kadının çocukların bakıcısı ile yaşadıkları ilişkiyi anlatıyor. eğlenceli bir film izlenebilir türden :))



haftanın sonunu bu filmle getirdik ve hiç iyi etmedik. keşke ilk bu filmi izleseydik de diğerleri ile telafi etseydik kaybolan zamanımızı. bize göre çok ters bir film sanki melekler allaha karşı gelmiş gibi falan... cebrailin metal gibi kanatları var ve kötü gösteriliyor filmde. saçma sapan birşey yani... hiiiç beğenmedikkk. filmde en güldüğüm yerde mikailin cebraili silahla öldürmeye çalışma sahnesiydi. :) gülüyorum ama bir yandan da soruyorum günah oluyormudur biz böyle şeyleri izliyoruz diye :)  yook canııım sadece film di mi. ben mi çektim sanki. izleyicisiyim onlyy.


Yorumlar

Popüler Yayınlar