du yu spik ingiliş

sen git özel okullarda oku üniversiteye kadar ingilizce eğitimi al. turistlerle pratik yap şakır şakır konuş. :) ondan sonra dut yemiş bülbüle dön.
off akşam 10 tane türkçe bilmeyen misafirim gelecek ve ben "hav ar yu ne var yu" kıvamındayım.

sabahtan beri ben akşam onlara ne ikram edicem diye düşünmüyorum da ne konuşucam diye düşünüyorum.
iki kelimeyi bir araya getiremezsem hiiiç şaşırmıcam yani.
ıkk mık diye kalmasam bari yanlarında :)

uzun zamandır ağzımdan çıkan ingilizce sözler yabancı şarkılardan ibaret...

konuşmaya başlayınca açılırmıyım acep:)



Yorumlar

  1. Açılırsın merak etme :) bir başladınmı gerisi gelir :)

    YanıtlaSil
  2. gerisi geldi çok şükür :) başlarda ık mık desemde sonlara doğru kendim bile şaşırdım kendime :D

    YanıtlaSil
  3. "hav ar yu ne var yu" kıvamındayım. "

    ayy buraya koptum :)) neyseki iyi geçmiş bak .. bu ingilizce başa bela cidden bende öğrenmeye kalktım ama 3 ay devam ettim bıraktım kursu .. sen yine biliyosun ne güzl pratik yap arada bari unutma :)

    YanıtlaSil
  4. :) berra saolsun lise hazırlıkta ingilizce hocamız despottu accık :) orda söktüm ingilizceyi:) ama dediğin gibi pratik olmayınca unutuyor insan

    YanıtlaSil
  5. çok nankördür yabancı dil,konuşmayınca kelime haznesi daralır insanın,en iyisi pratik yapmak ,imkan yoksa da ingilizce kitap okumak...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar