Bitter

Yıllar önce bi kız elinde bir jilet parçasıyla geldi yanıma. Hadi dedi kankardeş olalım. bak ben kestim parmağımı...
minicik azcık bi kan aktı parmağndan hemde hiç acımış görünmüyordu
hadi dedim kes benimkinide. Kapadım gözlerimi.
Acıdı ama... acısıyla çektim parmağımı çekince daha çok acıdı. çünkü parmağımı çekmenin etkisiyle de iyice derinden kesildi.
Kan kardeş olduk benim bağırışlarım arasında.
Hiç unutmadık o günü hiç unutmadık kan kardeş olduğumuzu.

6, 7 ay öncesinde bırakıp gitti kan kardeşim hemde uzaklara taaaaa NİJERYA ya.

Ah nasıl özlemişim...

Kara kara kızlarla geldi bana dün akşam.

Aralarında güneş gibi parlıyor bizimki nasıl tatlı eskisi gibi :)

Bıdır bıdır konuşuyor onlarla ingilizce maşaallah tüü tüü dedim içimden :)

Kara kızlara gelince.. ne tatlılardı ahh :)

Siyah tenli beyaz dişli hatunlar...


başta konuşamayıp sırıtarak bakakalsam da onlara sonradan ufak ufak açıldım.

Pek de sevdiler beni “canım” demeyi öğrenmişler samimi samimi "canımmm" dediler bana uzatarak.
bende onlara aynı şekilde karşılık verdim.

Gülüştük sarıldık.

Onlar için özel istek kek yaptım bi de süsledim üstlerini jest yaptım :)

Bugün dönüyorlar memleketlerine

Beni de davet ettiler hemde

Belki birgün dedim...

Neden olmasın..

Yorumlar

Popüler Yayınlar