yoğun haftasonu :)

bu haftasonu minik ve sakin evimiz; çocuk sesleri, gülüşmeleri ve kavgalarıyla dolup taştı :)
melike ablam bizi ziyarete geldi bu haftasonu 3 çocuğu ile birlikte...

daha cuma günü onlar gelmeden başladı talaşım. çocuklara ne yapsam ne etsem derken az kalsın yakıyordum kendimi ve hatta bütün evi :) ocağın üst tarafına dolap yapmasaydınız sayın müteahhit bende o ocağın üstünde bulunan dolaptan pirinç kavonozunu minik boyumla parmak ucumda uzanarak almaya çalışırken elbisemin ponponlarını tutuşturmazdımm!!! canım kocacım saolsun elleriyle söndürdü tutuşan karısını :) ben hala pirinç kavonozunu bırakmıyorum ama elimden :) canım beni söndürürken elini de kesti telaştan zaten. kıyamam sanaaa :(

neyse telaşeli başlayan cuma akşamımız güzel devam etti oohh gırgır muhabbet, tabi bazen çocukların kudurmalarından ablam bunaldı allah ona yardım etsin zor 3 çocuk :)

cumartesi balık ekmek yedik sahilde. kadıköyde kayalıklarda oturup çekirdek çitledik :) o kadar huzurluydu ki güneş insanın içini kıpır kıpır yapıyor bu mevsimde.

hatta beni o koca pembe pamuk şekeri yerken görecektiniz :) her yerim yapış yapış oldu ama lezzeti inanılmaz güzeldi :)

pazar günü küçüksu ya gittik orası bu mevsimde çok sakin ordada çekirdeğimizi aldık elimize çıtır çıtır boğaza karşı :) hee bir de kovalamaca oynadık çocuklarla çocuklar gibi:) kocacım bana torpil geçti hiç beni ebelemedi :) acaba ebelersen eve almam seni dememin bir etkisi olabiliv mii :P seviyorum içimdeki çocuğu ve senin içindeki çocuğu :)

ablam mutlu ayrıldı istanbuldan mutlu ama biraz yorgun...

ben benim haftasonumun nasıl bittiğini söylemiyorum zira misafir yoğunluğumuz kocacığımın ablasıyla devam etmekte :)

Yorumlar

  1. Etekleri tutuşmak deyimini ponponları tutuştuya çeviren kadın:D Bence şimdiden önümüzdeki haftasonu için güzel bi dinlenme planı yap...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar