şimdiki zaman :) tam bir sene sonra

18 Mart 2010 Perşembe

Şimdi geriye dönüp bakınca...
Zaman ne de çabuk geçiyor Mona demişti şair.Şimdi dönüp bakıyorum geriye... Üzüntüler sıkıntılar, hepsi geride kalmış. Gülüp geçiyorum umursamaz bir tebessümle. Önümüzde kocaman bir hayat. Mutlu bir birliktelik. İyi varsın bir tanem.
Ölümüne Sevda Yolu Yok Başka. (ramazan) tarafından gönderildi @ 08:43 0 Yorum







Yeniden...
iki sene önce bir bloğumuz olduğu geldi aklıma bugün hesabımı açmak istedim ama hafızamın sınırlarını zorlasam da şifremi hatırlayamadım. neyse ki tek başıma idare etmiyordum bloğu. iki sene önce sevgilim en son da sözlüm diye bahsettiğim eşim hatırladı kendi hesabını ve şifresini. duygulandım bakınca bloğa. iki senede neler değişti? ee sözlendikten sonra işlerimiz çok şükür ilerledi nişandı falan dı derken bir bakmışız evlenmişiz. 18 ekimde tam da istediğimiz gibi bir düğünle dünya evine girdik :) henüz çocuk çoluk yok :) canım sevgilimle hergün işe beraber geliyoruz beraber eve dönüyoruz. fırsat buldukça dağ bayır geziyoruz. işte böyle birşeyler. yazmak konusunda hamlamışım ama bundan sonra devam etmek ümidim.. :) hande.
Ölümüne Sevda Yolu Yok Başka. (ramazan Hande)) tarafından gönderildi @ 08:15 1 Yorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar