istemeye istemeye gidilen tatilden mutlu dönmek...


iki hafta kadar önce Canım dedi ki işten izin alıcaz tatile çıkıcaz.
Nrmal bir eş bu sözün karşısında havalara uçar dimi? ama ben ne yaptım söylendim durdum. bu mevsimde tatile mi gidilir bütün iznimizi yazın kullansak ya diye yedim kafasının etini.
e o da haliyle bozuldu biraz. ama inatçı keçi yine de gitmekten vazgeçmedi :) e artık bende dedim bu yoldan dönüş yok bari kocacığın gönlü olsun suratımı asmayı bırakayım...

neyse sıkıcı geçeceğini düşündüğüm bir haftalık tatilimiz bol bol gezerek bol bol gülerek ve işe giderken en çok hasret kaldığımız şeyi yaparak yani geç yatıp geç kalkarak geçti:)

yukarıdaki fotoğraf sünnet gölünden bir kare. gezdiğimiz yerlerden biri sadece :)
harika bir yer mart ayında bu kadar güzel bir yer eminim baharda harika oluyordur
tertemiz bir havası var ve çok sakin bir yer. bizim gördüğümüz kadarıyla sadece bir oteli var. doğal yaşam ve yeşilliği sevenlerin gitmekten memnun kalacağı bir yer tavsiye ederim

Yorumlar

Popüler Yayınlar