hepsi hatıra her bir harfi...

31 Ekim 2007 Çarşamba

Büyük Gün Geliyor...

CANIM BİZ GELİYORUUUUUUUUUZZZ....:)))

Ölümüne Sevda Yolu Yok Başka. (ramazan) tarafından gönderildi @ 09:00 0 Yorum









27 Ekim 2007 Cumartesi

En büyük kazanç...

Canım seni kazandım ya yeter bana...Seni öyle çok seviyorum ki...Biricik sevgilim.Hadi iyi ol cabucak.İstemeye geliez.

Ölümüne Sevda Yolu Yok Başka. (ramazan ) tarafından gönderildi @ 13:31 0 Yorum











25 Ekim 2007 Perşembe

bu sabah deli gibi karın ağrısı ile uyandım. geçer sandım ama geçmedi hastaneye gittik tam 5 saat ağrı hiç azalmadı ordan oraya tahliller ultrason bilmemne koşturdum iki büklüm yazık annem de en az benim kadar acı çekti üzüntüsünden. sonuç olarak yumurtalıklarımda 3cmlik bir kist ve ince bağırsakta 10 cmlik bölgede kalınlaşma varmış. ağrı kendi kendine kesildi ama tekrarlarsa kolonoskopi yapacaklarını söylediler ki o da berbat birşey :( hafif hafif ağrıyo ama duymamazlıktan geliyorum. doktor sıkıntıdan ve tıkıntıdan uzak duracaksın dedi :)) birşeyleri sıkıntı yapıyormuşum kendime. yok dedim doktorun yanında ama yapıyorum aslında. nasıl olacak nasıl evleneceğiz diye yiyip bitiriyorum kendimi. neyse. inşaallah düzelir de kolonoskopiye falan gerek kalmaz.
hande tarafından gönderildi @ 14:28 0 Yorum


22 Ekim 2007 Pazartesi

bir ışık gördüm adapazarından :)birşeyler yoluna girmeye başladı mı ne :) mutluyum bugün. canım da mutlu... sevgili ailesi çok şükür ramazanın ısrarlarına dayanamayaraktan bize görüşmeye geleceklermiş :) e biz kabul edecek miyiz onu bilemiyorum. sonuçta kız evi naz evi değil mi :Pneyse şaka bi yana içim rahatladı bir nebze. üç gündür huzur ile uyuyorum. biliyorum ki o da huzurla uyuyor.aslında dertler endişeler stresler daha yeni başlıyor ama olsun ben hazırım :)hattaYIKILMADIM... AYAKTAYIM... :)))
hande tarafından gönderildi @ 11:51 0 Yorum








02 Ekim 2007 Salı

Bir de bana sor :D
Ahh canım benim bir de bana sor...:)Kelimelerin ağzımdan çıktığına hayret ediyorum halen :)Çayı da içemedim zaten :)
Ölümüne Sevda Yolu Yok Başka. (ramazan )) tarafından gönderildi @ 02:56 0 Yorum



01 Ekim 2007 Pazartesi

en heyecanlı günüm..
cumartesi günü hayatımın en heyecanlı günüydü.össye girerken bile o kadar heyecan yapmamıştım. :)ramazan babamın yanına gittiği anda resmen ellerim titremeye başladıkalbim deli gibi çarptı. ve aciz olduğumu hissettim o anbaşladım namaz kılmaya :) dua ederken gözlerim doldu. içten dua etmek buna deniyor galiba:) allahım dualarımı kabul etti ramazan ile babamın ilk görüşmeleri iyi geçti.şimdi çok mutluyuz. yolumuz tıkanmadı. inşaallah hep böyle kolay hallolur her sorunumuz :)
hande tarafından gönderildi @ 12:16 0 Yorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar